Industri Energi sine nettsider

Årsmøte Industri Energi Archer 2022

Hei godt folk, vi planlegger å avholde årsmøtet i klubben i tråd med vedtektene nå i slutten av første kvartal. Og datoene vi har satt av til årsmøtet er 29 til 31 mars.

Akkurat hvordan årsmøtet blir gjennomført er ikke 100% avklart på grunn av korona situasjonen, men foreløpig planlegger for å gjennomføre dette på en noenlunde ordinær måte med fysisk møte på ett hotell i Stavanger regionen.

Skulle det imidlertid vise seg at dette ikke lar seg gjøre så vil en sannsynligvis gå for enten en kombinasjon av ett årsmøte med begrenset fysisk oppmøte med øvrige delegater deltar over nett eller ett årsmøte på videokonferanse. Det vil imidlertid tiden fremover vise.

Når det gjelder påmelding til selv årsmøte så vil det bli sendt ut mer informasjon om dette iløpet av kort tid. Men skulle de være noen av dere som har forslag til årets lønnsforhandlinger eller andre saker som dere ønsker å sende inn til behandling av årsmøte så kan de sendes inn på epost ie@archerwell.com

Det skal også gjennomføres valg på dette årsmøtet og om det er noen som har kandidater de ønsker og melde inn som kandidater til styre, så gjøres det ved og ta kontakt med valgkomiteen. Dere kan finne kontakt info til alle som sitter i valgkomiteen i avdelings nedtrekks menyen under tillitsvalgte her på denne hjemmesiden. Ellers er epost adressa til leder for valg komiteen bjorn.johnsen@archerwell.com

Ha en flott dag